Skip to main content

face soap mary jardin

Agak-agak kenapa ye pencuci muka Mary Jardin tak berbuih?
Haaa..hari ni tetibe nak share pasal ni..mungkin ramai yang tak tahu kan.
Kalau diikutkan rasa tak puas pakai pencuci muka yang tak berbuih ni kan.Betol tak? Tapi hakikat sebenar masih ramai yang tak tahu bahawa sebenarnya pencuci muka yang baik adalah yang kurang berbuih atau yang memang takde buih langsung.Pada awal saya guna sabun Mary Jardin ni memang saya rasa tak puas .Tapi lama2 dah faham sifat kulit kita yang kena sentiasa dibelai manja,maka saya mula rasa selesa malah jadi syok plak dengan sabun ni.

Ok ain nak habaq pasai ape pencuci muka yang tak  berbuih ni bagus

Dikatakan pencuci muka yang berbuih sebenarnya mengganggu fungsi kulit.Buih akan mengganggu penghasilan minyak semulajadi atau pil pada kulit kita.Natural oil ni penting tau sebab jika kurang minyak pada kulit akan menyebabkan kulit mudah menggelupas dan menyebabkan kulit menjadi sangat kering(dry out).

Seperkara lagi,kita semua tentu taknak kulit muka kita cepat berkedut, taknak ada pori terbuka luas,dan taknak ade white/black head.Betol kan?so kita memang betol2 kena jaga kulit kita dan betol2 buat penilaian dalam pemilihan pencuci muka kita.

Comments

Popular posts from this blog

video promo

Assalamualaikum.. Jom tengok video jap😀 Rugi sape tak tengok tau Sambil2 tgok tu..sape yg berminat untuk Jadi agent mary jardin boleh contact saya.. Seronok tau jd agent mary jardin ni Kalau nak tau...👇 0174605003 Ape tunggu lagi...

Mary Jardin-Every Women's Dream

*special promo* *maryjardinturns1* Basic set include *(RM99)* *face soap* *face oil* *detox clay mask* Dapatkan segera!!! Sah sehingga *30 sept 2017*.. *#MaryJardinAgent* *#MJBelle* *#Mjfeminine* For info/consultant call me in *0174605003*