Skip to main content

pengalaman bersama Mary Jardin

STRESSNYA BILA ORANG TANYA"KENAPA MUKA TU"

Korang pernah tak orang cakap nape muka tu..

Besarnye jerawat kat muka..tak sakit ke

Sakit la..malu lagi kan.tp ape nak buat kalau dah muka sensitif,naik la segala jerawat tu

Tengok muka cm ni ade jela orang nak promote2 skincare

Tapi,saya ni jenis kulit sensitif.produk ape saya tak cuba.

Boleh dikatakan 8/10 produk saya cuba sampaikan saya dah serik

Bile orng nk promote lagi saya terang2 ckp taknak..

Kawan saya pulak suh cuba mary jardin skincare.ha tp nak tau tak saya ckp ape...

Saya tanye la dia ape kandungan dlam skincare tu..aku nk tau sbb kulit aku sensitif

Kawan saya cakap la.smue organic and natural..ade oat,lavender oil,argan oil..smue memg natural la..ok saya cube

Saya cube sebab saya fikir oat la kan..oat kita makan kan.elok je..lg 1 oat banyak khasiatnye

Alhamdulillah, kulit saya sesuai..bile cuci muka,apply face oil rase best je tk rase pans..maknanye sesuai😁

Ade jerawat timbul..saya tnye la consult..ok dia ckp healing crisis..healing crisis memg akan terjadi ble kita pakai natural produk..tu perkara biase

Healing crisis ni senang cakap proses buang kotoran la..kotoran yang tersumbat kat dalam tu

Alhamdulillah,lepas healing crisis,smue kotoran dah keluar, tumpuan hanye kepada penyembuhan..

Alhamdulillah..😁..lepas ni takda la orng nk tanye2 lg.even my mum pn asyik tanye bile nak elok muka..dah elok senyap la smue..ermmm..tanya pkai skincare ape lak ade la...😚😁

Comments

Popular posts from this blog

video promo

Assalamualaikum.. Jom tengok video japπŸ˜€ Rugi sape tak tengok tau Sambil2 tgok tu..sape yg berminat untuk Jadi agent mary jardin boleh contact saya.. Seronok tau jd agent mary jardin ni Kalau nak tau...πŸ‘‡ 0174605003 Ape tunggu lagi...

Mary Jardin-Every Women's Dream

*special promo* *maryjardinturns1* Basic set include *(RM99)* *face soap* *face oil* *detox clay mask* Dapatkan segera!!! Sah sehingga *30 sept 2017*.. *#MaryJardinAgent* *#MJBelle* *#Mjfeminine* For info/consultant call me in *0174605003*